Domedagen (så hemskt det låter...)

Nu är jag alldeles slut i skallen! Har pluggat hela veckan lång + bakat drygt 100 bullar på sidan om studierna. Kan ju säga att mitt liv inte har varit så glamoröst, därav inga inlägg. Dock har jag hunnit med att träffa flera bekanta som har räddat min vardag!! Tack för det! =)

Imorgon är det då alltså dags för tentan. Det sista innan jullovet! Efter tentan blir det att skynda hem å diska å packa och göra sig iordning för hemfärd. Hemma är jag väl någongång efter klockan 12 och sen blir det upp tidigt för att göra sig iordning och börja på med 50-års kalaset! Klockan 13 börjar festligheterna och håller på hela natten lång. Snacka om att jag ska sova på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0