Godmorgon 13/8

Har klivit upp och Daniel har åkt på jobb. Sitter  och väntar på en kopp kaffe och passar på att skriva ett kort inlägg. Idag ska jag inte göra speciellt mycket. Hade hoppats på lika fint väder som igår så kunde jag ha varit ute i naturen och njutet men tyvärr är det jämngrått och nästan lite dimmigt här. Kanske lägger mig igen och fortsätter på min bok (Flickan som lekte med elden). Hade hoppats på att få den utläst innan sommaren är slut men tror inte att det blir så.

Nu har Rihanna och Eminem kommit ut med en musikvideo till denna fantastiska låt. Två kändisar är med och spelar också. Den handlar tydligen om kvinnomisshandel, som båda har upplevt (på olika sätt).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0