Tidsfördriv.

Idag har jag verkligen bara ägnat mig åt tidsfördriv. Hade ju egentligen tänkt jobba. Jag började med att sätta mig vid datorn efter samtalet. Drack några koppar kaffe och slösurfade. När jag hade tröttnat slängde jag mig i soffan/sängen och läste bok. Låg och läste ganska länge. Till slut orkade jag inte vara i lägenheten så gick ut på en promenad och uträttade lite ärenden. Jag gick via OK och postade iväg Daniels glasögon, som han hade glömt i min handväska när vi skiljdes åt. Jag gick via banken och satte in lite pengar på mitt konto. Strövade omkring på stan en stund och njöt av solskenet innan jag satte mig ner på Barista och åt lunch. Satte mig ner i hörnet på en soffa där de hade massor av kuddar och så fortsatte jag läsa boken. Har kommit ganska långt och det är kanske bara 1/4 kvar så det börjar bli spännande nu. Även om jag har sett filmen och vet vad som händer så har de ju lämnat bort en hel del från boken. När jag kände att jag hade suttit där tillräckligt länge så strövade jag omkring en stund i IN-gallerian och tittade snabbt in i några affärer men köpte ingenting. Nu är jag hemma, sitter framför datorn och dricker en kopp kaffe. Önskar att jag hade Daniels sällskap. Saknar dig! Tror att jag ska sätta mig på balkongen och njuta av kvällsolen där. Kanske måla mina naglar med nagellacket jag köpte i måndags! Ska försöka ta en rättvis bild och visa färgen. För en gångs skull är det inte mörkrött! Är du chockad mamma? ;)


Saknar dig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Inte chockad men lite överraskad,kanske.Har försökt kommentera ibland men det är inte riktigt som om det lyckas alltid.Vet inte varför!!!

2010-08-23 @ 12:53:25
Postat av: mamma

Inte chockad men dock aningen överraskad! Snyggt tycker jag.

2010-08-23 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0