Maybe Tomorrow



Sitter uttråkad och väntar på Daniel. Han borde komma hem närsomhelst, hoppas jag, och då ska vi åka iväg och besikta bilen. Om vi har tid, innan, tänkte jag att vi också ska åka vi en trädgårdshandel som grannarna tipsade om, för att se om vi hittar några härliga höstiga uteblommor. Trappan och balkongen är så tråkig i jämförelse med alla grannars. Och det skulle ge mig något att göra en stund iallafall. :)
Videon ovan är för mig lite ny musik. Hittade den när jag slösurfade på Katrin Zytomierskas blogg. Rätt skön musik. Lyssna och njut! (Ps. känner ni igen namnet? Jo det är supermodellen som bland annat var med i Vincents musikvideo Miss Blue).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0