...It´s gonna be a bumpy ride...



Första gången jag hörde denna låt blev jag inte imponerad. Andra gången såg jag när han uppträdde på sommarkrysset. Nu har jag hört honom på Spotify flera gånger och jag gungar med från huvud till tår när jag hör låten. Jag tycker den är medryckande. =) Somrig.. Det kanske blir nästa stora stjärnskottet? Det är ju samma person (RedOne) som upptäckte Lady Gaga som har upptäckt denna kille.

Solen sken för en stund sen men det blir säkert regn idag för nu har molnen hopat sig. Själv tänkte jag börja plöja igenom mina två supertjocka engelska kursböcker som jag ska läsa i kursen idrottsnutrition. Jag ska ha läst 10 kapitel och besvarat 173 instuderingsfrågor innan den 22/9. Dessutom ska vi kunna alla instuderingsfrågorna för det första vi ska göra på vår första träff är att ha Dugga på det vi har läst dittills! Önska mig lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0