Home Sweet home

Nu är vi i Ljusne. Hemma för Daniel och det kanske även blir hemma för mig så småningom... :)
Vi har redan hunnit tvätta, handla, laga mat och plocka lite. Imorgon blir det storstädning och rensning av garderober för nu ska mina saker rymmas hit också. Då måste det bli ordning!

Nu sitter vi med varsin Sandels (öl), bänkad vid varsin dator. Daniel spelar och jag tänkte skriva några blogginlägg om vår semester! Har ju inte haft tid att blogga eller haft tillgång till internet på ett tag så allt kommer på en gång nu! =) Eller så mycket som jag orkar sitta och skriva ikväll, resten kommer imorgon eller på torsdag! Då börjar Daniel jobba så då har jag mycket tid att fördriva för mig själv.


Daniel, koncentrerad chaufför med sikte inställt på Ljusne.


När vi kom ut från affären och hade handlat, så ösregnade det! Det regnade så mycket så att det forsade ur stuprännorna på detta sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0