Söndag

Idag tog vi en skön sovmorgon. Eller Daniel tog en sovmorgon, jag vaknade vid 9 av att solen sken in genom persiennerna. För att vara snäll låg jag kvar och fortsatte läsa på min bok; Dan Brown - Den förlorade symbolen som är väldigt spännande. Rekommenderas varmt! Rekommenderar alla Dan Browns böcker som handlar om professor Langdon. Har inte hunnit läsa dom andra ännu.

När Daniel väl vaknade blev det söndagsfrukost eller kanske vi ska kalla det brunch med tanke på tiden. :)

Efter att vi båda vaknat till och slötittat på tv en stund klädde vi på oss och gick ut till bilen. Det var dags för att byta till sommardäck på bilen. Jag anser att alla som kör bil borde kunna byta däck eftersom man aldrig vet vad som händer längs vägarna, därför tar jag tillvara alla tillfällen som ges för att friska upp minnet. Jag fick "äran" att dra bort fälgarna, höja och sänka bilen samt smörja bultarna. =) Daniel var nöjd eftersom det gick så mycket fortare denhär gången än när han gjorde allt själv. ; )

När vi åkte till Preem-macken gick vi in och hyrde en film, sista delen i Millenium-triologin. Jag har ju sett alla filmer på bio med brudarna i Umeå men Daniel har inte sett den ännu så det blir spännande vad han tycker om den. :)

Vi är ju bjudna till grannarna i eftermiddag också. Undrar vad det bjuds på. :) Hoppas nybakta bullar.

Tänkte försöka fotografera våra inköp från Thailand också någon dag och skriva om våra äventyr men det får bli till veckan när jag borde plugga inför tentan som kommer i början på maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0