Skogisfika

Idag var jag segstartad på morgonen.. Vet inte hur länge jag låg i soffan och tittade på tv. När jag var klar med det flyttade jag med från soffan till datorn och fördrev lite mera tid. Men till slut tog jag mig i kragen och gick ut på en promenad. Jag mötte upp min kära vän Madeleine och så knallade vi mot Skogis för att dricka en kopp kaffe och ta igen alla veckor som vi inte har setts. På vägen till skogis såg vi en skylt med Loppis så vi kikade in för att de om dom hade några fynd men vi vände ganska snabbt. Inte mycket av värde...

På skogis var det mindre folk än vanligt men ändå var nästan alla bord upptagna. Vi köpte oss lite fika och se letade vi upp ett ledigt bord där vi satt och pratade och skrattade i några timmar. När vi var klara gick vi med sikte mot ica för att hyra film och köpa ostbågar! Skön bakiskväll, även om det inte blev någon utgång för mig igår. Jag var på förfesten, drack två öl och var lite social. Men när de andra drog ut mot krogen, tog jag bussen hem. :)

Vi hyrde en film som heter The messenger (Budbäraren). Försökte hitta den på imdb men jag hittade den inte under namnet. Då försökte jag söka på skådespelarna och hittade den inte på så sett heller, förrän jag började kolla lite närmare. Den har ett annat namn! Jag klickade fram sidan för att kolla vilka recensioner den har fått och den har bara dryga 700 röster!! Jag försökte även googla filmen och fick inte mycket bättre resultat så heller. Hittade den bl.a. på cdon.com men nästan inga recensioner. Och denna film fanns som nyheter på filmtoppen! Jag berättar sen hur vi uppfattade filmen... =)

Är det någon annan som har sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0