Fredag morgon!

God morgon!

Nu sitter jag och försöker vakna till med en kopp hett svart kaffe. Daniel har dragit till jobbet och jag sitter ensam här igen. Funderar på vad man ska hitta på ännu en dag ensam i Ljusne.
Idag är det iallafall sol så tänker på en promenad. Eventuellt tar jag med mig kameran också och fotograferar lite natur här, det är väldigt fint här i Ljusne (bortsett från kraftverk vid älven t.ex) men det finns ingenting att göra här.

Igår var vi via grannarna och lämnade en tulpanbukett för att de hade vaktat och slängt in posten under vår två veckors semester. De blev så glada och bjöd in oss på fika på söndag. =) Det är vårt häng, ett pensionärspar.

Idag tänkte jag också lyxa till det med lite Enchilladas som vi gjorde med tjejerna en kväll i Umeå. De var så goda så receptet är en keeper.... =) Kanske lägger upp lite bilder senare.

Nu tillbaka till kaffet och nyhetsmorgon...
--> Skänker en tanke till alla stackare som sitter på flygfälten och väntar på försenade och inställda flyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0