Dan före dopparedagen...

Idag har jag varit hemma hela dagen för att ha försökt plugga. Värdelöst försök!
Svårt att koncentrera sig och det finns så många störomoment här hemma.
Nä, imorgon blir det skolan i några timmar iallafall! Sen klockan 4 är det dags för grillfest och valborgsfirande.
Synd bara att dom har lovat regn. Får hålla alla tummar för att det ska vara uppehåll.

Jag har inhandlat så att jag ska göra en mango-bönsallad som tillbehör och så ska jag grilla (marinerade?) grönsaker: majs, zucchini, paprika och lök! Vi var på Ica maxi och storhandlade idag.
Jag köpte även ingredienser till min favoritpaj; mammas citronpaj med jordgubbar och kiwi! I helgen ska det bli premiär!! Men inte imorgon. Får bjuda på fika lördag eller söndag. :)

Ikväll har jag och Madde varit på Bodybalance igen. Skönt att sträcka på kroppen.
Här kommer en bra låt som är med på passet!

Kelly Clarkson - Already Gone


Nu ladda inför imorgon! Skola + grillfest + Deportees live på campus! Och så kommer Daniel upp till Umeå! Det kommer att bli en toppenhelg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0