Tillbaka till verkligheten.

Har nu snart jobbat en vecka igen efter semestern. Finlandsresan var kort och intensiv som vanligt. Och jag har hunnit med massor. Har umgåtts med släkt och vänner och har varit lite kulturell. Har hunnit med både bio och teater. Har även hunnit med lite vila, restaurangbesök, brunch och nåt glas vin.

Hemresan gick smidigt och bra även om det blev lite byten och sent innan jag var hemma.

Igår hade vi in ny-volvon på service. Tydligen har vi kört 20 000km sen i våras. Trots att det inte var några fel på bilen så försvann nån tusenlapp. Dyrt nöje det där. Tur vi har pärlan.


Igår gick jag och Memphis och besökte Elin och Buck också. Jag blev bjuden på tårta och vin och hade det mysigt men tror Buck blev besviken när hans gäst brydde sig mer om katterna än om honom. Så kan det gå...



Idag kom tråkiga besked på jobbet. Vår enhet måste spara in 300 000kr nästa år. Det firar vi med storslagen fest imorgon då landstinget fyller 150 år. Undrar vad jag ska klä på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0