Lång dag.



Sitter på bussen påväg hem. Har varit en lång arbetsdag idag. Åkte med en tidig buss i morse och var på jobbet till 7. Jobbade i Edsbyn hela dagen men avslutade i Bollnäs med en föreläsning för diabetesföreningen. Kul att komma ut och göra något annat också och inte bara sitta på kontoret hela dagarna.

Det är jättehärligt väder här idag. Satt och njöt av solen medans jag väntade på bussen. Äntligen börjar man känna lite varmare vindar.

Det är kortvecka även denna vecka då det är kristihimmelsfärd på torsdag. Funderar på att jobba halvdag på fredag. Daniel är ledig då det är klämdag. Idag är han och Memphis på kurs i agility. Egentligen är det jag som tänkt gå den kursen men då jag jobbade sent idag så hann jag inte. Tur man är två. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0