Händelserik vecka.

I helgen var vi ju i Sundsvall för att prova Daniels outfit igen och för att fira morsdag. Vädret visade sig från sin bästa sida och vi hängde ute vid sommarstugan.

I måndags var det agility-kurs igen och på dan var memphis på Hunddagis.

I tisdags slutade jag tidigare eftersom jag tyckte det var onödigt att åka till bollnäs och jobba när jag kom till söderhamn vid 2-tiden efter att ha spenderat dagen i Hudiksvall med primärvårdsdietisterna. Istället tog jag en sväng på stan, uträttade några ärenden och besökte h&m för första gången. Sen avslutades stadsrundan med en tur till frisören för lite ompyssling.

Igår var det oroligt på Daniels jobb då idrottshallen brann ner. Hörde på nyheterna att man misstänker någon för mordbrand.

Idag har det varit underbart väder i Söderhamn och kvällen spenderades vid kennelklubben. Memphis skötte sig fint. :)










Kommentarer
Postat av: Linnéa

Högt som lågt! Va obehagligt med ev mordbrand på Daniels jobb! Huvva.
Desto trevligare med bröllopsplanering och Mephismys!

Jag hittade receptet på räk-cevichen btw : )

Svar: Ja det är lite otäckt. Tror dock att det är ett olyckligt misstag men det lär väl visa sig. Kul att du hittade igen receptet. Smaklig spis!
Lindas Gott&Blandat

2013-06-02 @ 16:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0