Ny kategori: Bröllop.

Hej!
 
Nu var det ett tag sen jag var inne på bloggen igen. Har inte haft så mycket att skriva om då det mest har blivit jobb denna vecka. Daniel hade besök av Jocke i början av veckan så de var ute och fiskade mest hela dagarna. I helgen har vi varit i Sundsvall och hängt ute på Alnö. Hann även med lite shopping och tycker själv att jag gjorde några fina fynd. Har bl.a. köpt en ny bikini på 70% rea till bröllopsresan.
 
Har inte hunnit gå igenom alla bilder från bröllopet ännu men i veckan är jag ensam hemma så då ska jag väl fixa att publicera några blogginlägg på kvällarna. :) Har skapat en ny kategori som heter bröllop där jag tänkte samla alla blogginlägg runt bröllopet. Tänkte dela upp inläggen från bröllopet i lite olika delar för annars skulle det bli så långt så ingen skulle orka läsa. :) Får se hur många inlägg det blir för jag har massor med fina bilder att visa er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0