2 första veckorna.

Ojdå vad tiden har gått fort. Nu har 2 av mina 3 veckor semester snart sprungit förbi. Det mesta har förstås gått åt till bröllopsförberedelser men vi har även hunnit vara på villan och spela lite golf. Vädret har varit omväxlande mellan sol, mulet, varmt, kallt, regnigt, blåsigt och åska. Precis som sommaren ska vara. Nu blir det sista rycket innan lördag. Och sen ska jag ha några dagar som jag ska få ha semester i hjärnan också innan jag börjar jobba igen. :)




























Kommentarer
Postat av: Sabinas foto

Jag hoppas er dag blir alldeles alldeles underbar! <3

Svar: Tack Sabina! :)
Lindas Gott&Blandat

2013-07-05 @ 18:22:12
URL: http://sabinasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0