Citronmarängkaka.

Nu är vi äntligen färdigflyttade. I torsdags hade vi besiktning av lägenheten i Ljusne och Daniel lämnade ifrån sig nycklarna. Idag hade vi besök av en kollega till Daniel och hennes man. Passade på att baka denna långpannekaka som jag såg en morgon på tv. Den blev riktigt god men jag skulle rekommendera alla att skära lite mindre bitar för den är väldigt söt. Receptet hittar ni på http://www.recept.nu/christina-gyllner/kakor-och-tartor/agg-och-mejeri/lemon-meringue-bars/ och receptet är gjort av vinnaren i hela Sverige bakar. Imorgon ska vi en sväng via kennelklubben på våffel- och tipsrunda och till veckan kommer mamma på besök. Då ska jag försöka flexa ut lite tidigare från jobbet om dagarna. Kanske ska göra stan i Bollnäs för första gången också.Nej nu ska jag börja ladda upp inför kvällens melodifestival. Måste fixa med nån mat och rasta Memphis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0