Weekend i Sthlm.

 
Har haft en underbar helg i Stockholm. Vi började med en trevlig kväll hos Mathias som bjöd på skaldjursmiddag. Åt krabba för första gången i mitt liv. Det var faktiskt ganska gott.
 
På lördagen tog vi lite skön sovmorgon och frossade med hotellfrukost innan vi knatade ner mot drottninggatan. Vi mötte upp Madde och gick in på Åhlens för att leta skjortor till Daniel. Efter ett tag delade vi på oss och jag och M gick till ett fik för att catcha-up vad som hänt senaste året. Vid 14-tiden blev det lunch i kulturhuset och efter det blev det hem till hotellet för att byta kläder och göra oss iordning för kvällen. Daniel skulle iväg på reunion med sundsvalls-gänget medan jag tog tunnelbanan ut till Monica som bjöd på middag. Efter en supergod 2-rätters packade vi ihop och tog oss in mot stan för att gå på bio. Det blev filmen: Hypnotisören. Den var väldigt bra men på gränsen till vad jag fixar i läskighet. ;) Hemma på hotellet var jag vid 12.
 
Vid halv 5 på morgonen vaknade jag av att hotelldörren öppnades och Daniel kom hem från festen. Var så trött så orkade knappt säga hej innan jag somnade om. Lika trött som jag var då tror jag Daniel var hela söndagen... ;) Fick iallafall upp honom till frukosten och med honom hem på tåget.
Hemma mötte en överlycklig Memphis oss vid tågstationen. Tror han hade saknat oss för så nära som han låg mig igår när jag satt och tittade på tv har han nog aldrig legat förut. ;) Han var som fastklistrad vid mina ben.
 
Idag var det dags för tidig väckning igen och iväg till jobbet. Imorgon blir det lite sovmorgon då jag ska till Hudiksvall på möte. Skönt!! Får hoppas jag inte blir sjuk bara. Daniel har varit hemma från jobbet med misstänkt magsjuka idag. =/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0