Bilduppdatering.

Hej igen. Var länge sen jag lagt ut lite bilder på bloggen. Började på ett inlägg för länge sen från mobilen men kom inte riktigt överrens med den när jag skulle skriva och lägga upp bilder så jag la ner projektet. Nu har jag äntligen tagit tag i och fört över lite av mina bilder från telefon till datorn och tänkte masspublicera alla bilder på en gång.
 
Denna vecka har gått snabbt också. Bara 2 arbetsdagar kvar och sen är det helg. I helgen har Daniel fixat en överraskning så vi ska åka till stockholm båda två. Han för att umgås med sina vänner på en reunion-tillsällning och jag för att hänga med mina. Förutom att träffa vänner ska vi njuta av att inte behöva gå upp och ut så fort vi vaknar samt av smaskig hotellfrukost. :)
 
Men nu börjar klockan snart bli 21 så då är det sovdags för barnen (läs jag och memphis). Här kommer lite bilder från de senaste veckorna.
 
Det är mycket memphis-bilder men det är väl så när man "skaffar barn"... :) Försöker passa på att ta så mycket bilder som möjligt under tillväxten för att kunna jämföra storlek från lill-valp till fullvuxen. Måste ibland påminna mig själv att ta bilder men det har blivit mycket lättare sen jag bytte telefon eftersom den tar relativt bra bilder. Nej nu börjar klockan närma sig 21 och det är läggdags för barnen (läs mig och memphis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0