v. 46

Tänkte uppdatera lite som hastigast vad som hänt senaste veckan.
Förra helgen var jag ju ensam hemma då Daniel var på Island. Tog dock tillfälle i akt och ordnande med hundvakt så jag kunde åka iväg till stockholm på matmässan. Där var massor med folk och dålig luft. Fanns dock massor att se och provsmaka och hem kom jag med lite tidningar, choklad och en kokbok m.m.
 
 
Hann bara hem en snabb sväng efter mässhelgen så åkte jag tillbaka till stockholm för 2 dagars utbildning i geriatrisk nutrition. Det var 2 intensiva dagar men mycket givande där man fick höra några framstående dietister inom området berätta om sina arbeten/projekt. Förutom utbildning fick jag bo på hotell och så hann jag en sväng via Monica där vi njöt av lite sushi-middag. :)
 
Idag har jag jobbat trots att det är lördag. Vi har haft hälsodag i Arbrå på sporthallen. Jag och min kollega bjöd på lite "fredagsmys-prat". Det var en del människor som kom förbi och det var väldigt varierande ålder på besökarna.
 
Nu ska jag gå ut med Memphis en sväng och sen ska jag bara slöa i soffan hela kvällen och titta på så mycket bättre. Imorgon ska jag en sväng till Gävle och luncha med Mikaela och sen har vi tvättid. Undrar om vi hinner tvätta allt så mycket som har lagts på hög. =/
Och till veckan ska jag vara handledare för en dietiststudent som ska vara hos oss i 4 veckor. Ska bli spännande. Det är tur att jag inte är huvudhandledare och har hela ansvaret. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0