Uppdatering.

Länge sen sist nu igen. Jag har haft semester och vi var till Åland och hade en härlig helg med min fina vän Bodil och hennes sambo och hund. Vi tog härliga långpromenader och åt och drack gott. Det gick bra att resa med memphis. Enda orosmomentet var båten till åland då det gungade en hel del. Då var han orolig och la sig aldrig ner. På hemvägen gick det bättre och han sov hela resan.
 
I veckan har jag varit ensam hemma med Memphis. Daniel är på Island och roar sig (och jobbar lite). Memphis har varit på hunddagis och det har tröttat ut honom rejält så han sover hela kvällarna. Är lite orolig. Hoppas han blir sig själv i helgen.
 
Idag har jag varit med i min livs första budgivning. Var lite spännande men kan meddela att jag vann inte så det blir ingen flytt ännu.
 
Imorgon ska jag ta tåget ner till Stockholm och gå på mat- och vinmässa samt allt för min hälsa-mässa tillsammans med Linnéa. Ska bli riktigt skönt och roligt.
 
Nu ska jag försöka få i både mig och Memphis lite mat innan det blir soffan för resten av kvällen.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Budgivning? Flytt? :)

Svar: Hej. Ja vi kollar på lite lägenheter i söderhamn men vi drog oss ur budgivningen när de gick över vår gräns. :) Har dock hittat en annan nu som vi är lite intresserade av. Får se vad som händer men det är mycket för att förkorta min pendlingssträcka.
Lindas Gott&Blandat

2012-11-12 @ 11:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0