Premiär våren 2012!

Idag och ikväll har det varit riktigt fint väder, så ikväll inledde vi balkongsäsongen. Våra fina grannar kom över på en kopp kaffe och så fikade vi för första gången iår på balkongen. Det var lite trångt för 6 personer men eftersom 2 av oss hade myror i brallan så blev det ganska snabbt mera rum. :)


Här börjar det bli riktigt grönt och skönt i naturen och mina penseer är riktigt vackra!


När Daniel kom hem från jobbet och berättade att han bjudit över grannarna på en kopp kaffe så kollade jag igenom skafferiet och kylskåpet för att se om jag kunde slänga ihop något lite snabbt att bjuda på. Jag tycker om att kunna bjuda på något när gäster kommer över även om det inte är något storslaget. Dessutom tycker jag ju om att baka och testa nya saker men det blir ju inte så ofta eftersom jag inte vill äta upp allt själv, så man får passa på när det kommer över folk som kan hjälpa oss att äta och samtidigt vara provkaniner. ;) Idag blev det muffins med smak av apelsin och hallon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0