Önskelista.


Har länge önskat mig en liten men hög katrull att smälta smör i när man bakar. Har inte hittat nån, även om jag måste erkänna att jag inte letat aktivt. Idag såg jag ett klipp från nyhetsmorgon där Leila Lindholm är med och bjuder på lite mat. Där visar hon upp några av sina produkter som hon säljer på sin hemsida. Där finns en liten, hög emaljkastrull. Tyvärr kostar den 195 kronor, vilket jag kan tycka är lite saftigt för en liten kastrull som egentligen inte är ett måste utan mer en rolig grej. Men kanske kan man önska sig det i present eller så hittar man nån annan liknande kastrull på loppis nån gång. Även om man inte behöver något så kan man gå in och kika på hennes hemsida, där finns många fina saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0