Kristihimmelsfärdsdagen.

Har precis vaknat och sitter med en kopp kaffe och lyssnar på nyhetsmorgon med ett öra. Det regnar ute vilket är tråkigt eftersom vi ska åka och hälsa på hundvalpen idag. Hade varit kul att sitta på gräsmattan och leka med den. Tänkte baka en äppelkaka och ta med och bjuda på fika. Bakade en äppelkaka med smak av lime och apelsin som jag hade med mig till mina kollegor igår och den blev väldigt uppskattad. Funderar därför om jag ska baka en likadan nu. Får se vad som mer händer idag. Förhoppningsvis får jag lite plugg gjort. Kanske blir det filmvisning!? Ska se filmen Svinalängorna inför en uppgift och analysera en person eller händelse ur filmen. Så bara att se filmen är ju att jag har pluggat lite. ;)

Undrar hur mycket Memphis har växt. På bilden nedan är han 6 veckor. Nu är han 8 veckor.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får en bra dag trots regnet. Här regnar det också, men det gör inte så mycket för vi fick hem babylådan igår så tror jag ska gå genom den en femte gång nu i långsam takt :) Kram

2012-05-17 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0