Konferens-resa.

Igår hade jag en mycket givande dag i Stockholm. Det blev en tidig morgon för att hinna ta mig till Söderhamn och ta snabbtåget därifrån. Vi hittade bra genom stan och kom fram till konferenslokalen i god tid så vi hann t.o.m sitta ute på trappan och njuta av solen en stund innan konferensen började. När vi rullade in på centralen kunde vi läsa oss till att det var 18 grader kl 8.30 på morgonen. Härligt!
Konferensen var givande och nu är vi alla sugna på att börja implementera NCP i Gävleborg. Det var också häftigt att få se ansikten på många dietister som man läst om eller dylikt. Träffade också en tjej som jag läst en distanskurs med. 

Efter konferensen promenerade vi in till drottninggatan och strövade omkring en stund innan vi satte oss och käkade middag på en uteservering. Vid 18.30-tiden rullade tåget norrut igen och hemma var jag närmare 21. Hann prata med mamma på skype en stund innan det blev läggdags. Fick höra att mormor ligger på sjukhus. :(

Kommentarer
Postat av: haveconle

Det är bra resmål för konferensresa.I vill tacka er för det här inlägget, delar du din erfarenhet av stora konferensresa.

2012-07-18 @ 14:52:46
URL: http://www.balltravels.com/konferensresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0