Helgens projekt.

Hade tänkt plugga i helgen men det har det inte blivit mycket av. Vi har också haft lite sjukstuga här. Undrar om det är därför Daniel drog igång ett projekt, uttråkad av sjukdom? Hur som helst så har vi möblerat om och stökat på här i helgen. Vi började redan i fredags då vi flyttade på soffan och så flyttade vi in Daniels dator till vardagsrummet. Det är så lugnt och skönt i sovrummet nu! :)
I lördags kom Daniels föräldrar hit och vi fortsatte med flyttandet. Vi fick hjälp med att skruva upp en del saker och så fick vi rensat i skrubben och i förrådet. Känns riktigt skönt nu. Igår fick jag också planterat lite uteblommor.

Här kommer en före-bild och några efter-bilder:


Vi fick upp en hylla i köket nu också så att jag kan visa upp några av mina kokböcker. :)

Idag ska jag försöka plugga. Men det är så otroligt fint väder ute så måste försöka ta mig ut och njuta av det också. Imorgon är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0