Somebody that I used to know...

Klippet nedan är en låt av Gotye som har börjat spelas mycket på radio på senaste tiden. Jag tycker att den är riktigt bra. Första gången jag hörde låten var som en cover med Walk off the Earth. Det var Daniels bror som tipsade mig om klippet på youtube i början av året. Den låten hör ni i klippet under orginalet. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken version jag gillar mer men tycker båda är riktigt bra. Tycker iallafall att cover-videon är häftig då de är 5 personer som spelar på samma gitarr.




Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Orginalet är helt underbart- tonlägena, nakenheten, färgerna... en mycket bra bild av hur det kan kännas! Sedan är det absolut skickligt som sjutton att spela 5 pers på en gitarr : )

2012-04-09 @ 13:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0