Gensvar.

Tänkte ta upp en kommentar som min syster lämnade i förra inlägget. Hon tyckte lite ironiskt att mina läsare är så aktiva. 60 + 40  personer läste de två olika inläggen där det fanns frågor om den nya designen och endast 1 person har kommenterat. Jag skriver för min egen skull men ibland skulle det vara trevligt med lite feedback från er som läser också.

Annars har det inte hänt så mycket här. Jobbade i fredags. Har hunnit lämna in 3 inlämningsuppgifter. Har inte koll på hur många det är kvar men det är några stycken. På måndag börjar en ny kurs också. Idag skiner solen men såg att det kommit lite snö inatt. Jaja, bättre nu än i maj! :)

Kommentarer
Postat av: Dallas

Forskning visar att 90% av besökarna på forum/bloggar brukar vara så kallade "Lurkers" som bara läser men inte ger sig till känna eller deltar aktivt. Ta det inte personligt ;) Jag erkänner att jag är en typisk Lurker. Någon annan som vågar krypa till korset... Läs mer här: Nonnecke, B.; Preece, J. (2000), Lurker demographics: Counting the silent, Proceedings of CHI 2000. The Hague: ACM

2012-03-31 @ 11:41:07
Postat av: Linda

Intressant fakta! :) Jag erkänner att jag också läser utan att kommentera många gånger men eftersom jag själv tycker att det är roligt att få kommentarer brukar jag försöka lämna nån då och då.

2012-03-31 @ 13:52:02
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0