Maj 2012

Maj 2012 började i Uddevalla då jag var ner över valborg och hälsade på Madde, som för övrigt kommer hit imorgon!! :) Men första Maj, som innefattade marknad, ballonger och stånd när jag var liten, blev inte så mycket mer än en tågresa detta år. Sen har det bara rullat på. Jag har pluggat och jobbat. Jag avslutade mitt första vikariat och påbörjade ett nytt lite tidigare än planerat. Vi har varit på bröllop till Småland och så har jag varit på kurs i Vaxholm, Stockholm. Nedan följer lite bilder.....
 
Från Uddevalla-resan. :)
Från min och Linnéas picknick bredvid Gavle-ån.
Från bilresan till/från bröllopet i Småland. Rapsfält + en otroligt skitig vindruta!
 
Från resan till bröllopet. Bra arbetsfördelning - Jag äter glass och Erik putsar vindrutan. ;)
 
Mitt rum på Vaxholms hotell, från när jag var på utbildningen.
 
Utsikten från hotellrummet. När jag kom var det en riktigt härlig dag men resten av vistelsen regnade det mest. Var dock inte dyster över det för utbildningen var mycket givande och all mat som det bjöds på var underbart god!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0