Senaste veckan.

Nu är det en vecka sen jag skrev någonting sist igen. Jobbar ju 100% och pluggar 50% så har inte riktigt tid att blogga om vad jag gör. Men å andra sidan gör jag inte så mycket mer än jobbar och pluggar. Har en deadline ikväll men tror inte att jag orkar sitta och göra klart uppgiften. Men å andra sidan om jag skjuter upp den blir det bara mer sen...

I helgen har vi varit i Sundsvall. Blev en dyr helg. Min dator kraschade i torsdags så blev tvungen att köpa en ny eftersom jag inte har tid att lämna in den pga plugget. Daniel fick en ny kostym också. Och så var vi och käkade middag på restaurang brandstation för att fira att Daniel fyller år i veckan.

Idag var jag på arbetsintervju och så höll jag i en föreläsning för en tobaksavvänjningsgrupp om mat ("Bra mat", mat när man slutar röka och KOL). Imorgon ska jag sluta tidigt för vi får besök i Ljusne av pappa, farmor och farfar. Det ska bli kul att visa upp hur vi bor. På fredag åker vi till Umeå och på söndag blir det att ta båten över till Finland för en veckas "semester" (även om jag måste plugga under veckan).

Nej, tillbaka till pluggandet.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0