Söndagkväll.

Har haft en mycket trevlig kväll med besök av grannarna. Det bjöds på köttfärsenchiladas med grönsallad, nachochips och chunky salsa-sås. Till efterrätt serverades en fruktsallad med ekologisk vaniljgräddglass.

För övrigt har det inte hänt så mycket idag. Jag har pluggat litegrann, vi har plockat litegrann och dragit ett varv med dammsugaren, vi har bytt sängkläder och tvättat några maskiner. Nu sitter jag vid datorn och har Per Moberg i tvn på i bakgrunden. Ska snart krypa ner i soffan och börja förbereda mig för natten. Imorgon är det väckning kring 5 igen och en lång arbetsdag kommer det att bli. På tisdag ska jag till Hudiksvall på dietistträff med primärvårdsdietisterna och efteråt åker jag till Sundsvall för att lämna bilen på service på onsdagen. Och på fredag åker vi mot västkusten för att fira in våren/Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0