Årsdag.

Idag firar vi vår 2 års-dag som förlovade. Kan inte direkt säga att vi har firat nånting. Daniel har varit och fiskat och spelat en del dator. Jag har mest tagit det lugnt. Har kollat några avsnitt sex and the city och så har jag (med hjälp av Daniel) bakat 2 citronpajer med marängtäcke. Daniel kom på att han har fikaansvar imorgon och hade glömt att beställa tårta från cafét, som han och hans kollega hade pratat om. Istället blev det att sistaminuten baka någonting. :) Vi har också lagat mat ihop. Idag blev det broccoli- och getostpaj. Hade höga förväntningar men blev riktigt besviken. Jaja, mer om det när jag lägger upp bild och recept.

Imorgon är det jobb så blir en tidig kväll ikväll.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linnea L

Först måste jag bara säga: grattis till er kärlek! Jag ser fram emot bröllop, när det än kommer. Den nya layout'en är riktigt snygg- och riktigt Du!

2012-04-02 @ 21:25:56
Postat av: Linda

Tack vännen!! :)

2012-04-03 @ 08:46:49
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0