Nu var det länge sen.

Fredag och helg igen. Veckorna går så fort så jag hinner inte med längre. Nu är det bara en vecka kvar av min praktik och två av de dagarna är min handledare borta på kurs i stockholm så då är jag helt ensam. Ska inte ha några patienter men däremot ska jag ha telefontid båda dagarna. Spännande! :)
Har nu täckt min kvot av patienter som jag måste ha för att bli godkänd på praktiken, resten är bara plus för min erfarenhet.

Har ju varit hundvakt i veckan som gått. Har gått riktigt bra. Det enda vi bråkat om är hennes favoritleksak bollen. Hon vägrar släppa om hon inte själv vill och det vill hon sällan när vi ska leka. Det är väl det som är problemet, hon tror att det är en lek. Igår lämnade vi ifrån henne och det var både skönt och tråkigt.



Ikväll blir det nog bara en lugn kväll hemma i soffan. Imorgon åker vi till Sundsvall för att hämta hem lite saker som vi fått fraktat dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0