Nästsista dagen.

Idag var min nästsista dag på praktiken. Återigen, tiden har gått så himla fort, jag vet inte vart den tagit vägen. Imorgon är min sista dag och då har vi ett återbesök. Sen är jag klar. Nu ska jag låtsas vara fullärd. Fick iallafall fina betyg idag. "Du ska veta Linda att det har varit ett nöje att ha dig här". Imorgon ska vi sammanfatta praktiktiden och prata om veckorna men jag är nöjd. Speciellt när man får så fina lovord. =)

Idag var det Daniels tur att fixa maten. Blev hemmagjord pestopizza med soltorkade tomater. Var inte med på veckomatsedeln men huvudsaken är väl att det finns mat på bordet. :)




I helgen åker Daniel till Sundsvall för att fira en kompis medan jag stannar kvar i Ljusne. På fredag ska vi ha tjejkväll med mat, vin och idol och på lördag får jag besök av fina Linnéa. Då ska vi gå på antik- och samlarmässa och så ska jag bjuda på käk hemma hos oss.

Har även sökt några nya dietisttjänster. Nu är det bara att hålla tummarna!!

Nästa vecka åker vi till Finland. Bokade tåg- och flygresor i början av veckan. Blev lite spontan men det är ju trevligt ibland. Daniel har höstlov och jag har avslutat min praktik så passar ju perfekt.

Detta inlägg blev lite av varje. Blir så nu när jag inte har tid eller ork att skriva så mycket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0