Musiktips: Michael Bublé - Christmas (2011)

Fortsätter att vara febrig även om jag mår mycket bättre än i lördags kväll. Har inte gjort många knop sen sist. Fast när man tänker efter kanske det har blivit en del ändå. I söndags var vi till Gävle på julshopping. Jag hade sett framemot det så mycket så ville inte låta ösregn och lite feber förstöra min dag. Kom hem med 5 hyacinter, en vit amaryllis, några julklappar, några julgranskulor som jag har dekorerat mitt fat med och Daniel köpte ett operativsystem till datorn. Igår skickade jag in en diskussionsfråga till ena kursen, flera dagar innan deadline. Skulle behöva göra de andra uppgifterna också eftersom de har deadline när jag är i London. Kan knappt fatta att jag är i London om 1½ vecka. Och på lördag kommer mina fina fina vänner hit på besök. Och på fredag har vi bjudit in ett gäng av Daniels kollegor på glöggmingel. Så i veckan ska jag förbereda inför det också. Allt roligt samlas på en gång!! =)



Här ovan bjuder jag på en låt från Michael Bublés nya julskiva Christmas. Måste säga att det är en mycket bra julskiva och den går på repeat om dagarna när Daniel inte är hemma och kan stänga av. ;)

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Härlig julmusik det där :)

2011-11-29 @ 15:37:21
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0