Lördag 2011-11-19

Vi fick inte städat så mycket igår. Jag tog mig igenom ungefär halva badrummet. Usch vilken tid det tar att dammtorka allting. Hur som helst så hade vi besök av grannar igår när vi bjöd på ett prov av måndagens fika. Fikat fick godkänt och det kommer att serveras i lärarrummet på måndagens fika. Vi blev dessutom bjudna över till grannarna på middag så slapp vi tänka på att göra någon mat. Där bjöds det på tacos i pitabröd. Riktigt gott! Till efterrätt fick vi kaffe och fransk choklad med smak av tiramisu. Mums.... :) Hem kom vi efer åtta och då sjönk jag ner i soffan och kollade på Så mycket bättre.
Bättre lycka med städningen idag alltså! =)

Hittade ett fat på loppis i fredags. Inte riktigt vad jag tänkt mig men eftersom jag fick köpa det för endast 8 kronor så slog jag till tills jag hittar något bättre. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0