Lillajuls-"firandet."

Kvällen blev inte så mycket firande för vår del. Vi var iväg och storhandlade och under shoppingturen började jag känna mig jättehängig och lite illamående. När vi kom hem fick jag lägga mig ner en stund och vila. Och så fortsatte jag resten av kvällen. Så istället för hemmagjord Lasagne som vi hade planerat på menyn idag gjorde Daniel lite värmande soppa som jag tvingade i mig. Jag har feber, har haft världens sprängande huvudvärk som krävde 2 huvudvärkstabletter och massa vatten att få i schack och så har jag inte mått så bra (antagligen pga huvudvärken). Har kurerat mig i soffan under filten tillsammans med Daniel framför en Bond-rulle. Hoppas jag är bättre imorgon och att det inte snöar (som dom lvat) så att vi kan ta oss till Gävle för att julshoppa tillsammans med Linnéa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0