Lady in red.

Dieta Dress SEK 299, Vila - NELLY.COMKom på att jag ska på finsittning i december och vet inte vad jag ska ha på mig. I.o.f.s ska jag till London i december men tänk om jag inte hittar nåt där då? Då har jag nästan ingen tid på mig att hitta nåt. Började kolla runt på olika sidor och märkte att det är otroligt mycke korta och tajta klänningar just nu, gärna med lite håligheter varstans så man ska visa ännu mer hud. Hittade dock en klänning till ett skäligt pris på nelly.com. Dessutom är den röd och passar därmed till julen. ;) 
Vad tycker ni? Är den värd 269 kronor (10% studentrabatt)? Klicka på bilden för att komma till Nellys sida och se en större bild av klänningen. Håller tummarna för att den är lika snygg på mig som på modellen. Då blir det att fundera ut vad man ska ha för skor till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0