Utgångskväll

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Jag, Monica, Ida och Peter träffades hemma hos Peter och så gjorde och åt vi hemmagjord sushi. Det var väldigt lyckat och väldigt gott. Jag och M åkte sen ner på stan ganska tidigt och tog ett glas vin vid Peppes. Där var vi ganska ensamma men det var riktigt skönt så kunde man prata utan att skrika. Sen avslutade vi kvällen på Rex. Mycket köande och lite dansande men jag är nöjd. Påväg hem höll det på att gå riktigt illa när jag missade en nivåskillnad på trappan men som tur var så hade jag inte druckit så mycket så jag kunde parera upp obalansen. Annars hade jag stupat med ansiktet före nerför stentrappan.
Skjuts fick vi av Sabina som var chaufför och jag har sovit prima inatt.

Idag har jag lätt träningsvärk i hela kroppen. Dels beror det på träningen men jag tror också att jag vred till nåt i magen igår när jag höll på att falla. Dagen har spenderats ute i solen, med takeaway-fika från skogis och lite mys.

Imorgon tar jag tag i skolan igen. Skönt med ledigheten men usch vad fort dagarna går.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0