Nervositet

Usch jag är fruktansvärt nervös för dagen. Dels för tentan, har redan varit inloggad 3 gånger på plattformen i hopp om att tentaresultatet skulle ha publicerats, men också för tandläkarbesöket och för att jag ska läsa en bok om empati. En bok som gör att jag känner mig fruktansvärt dum för jag förstår inte vad jag läser. Hoppas det går bättre idag. Kanske om jag koncentrerar mig tillräckligt mycke så går det bra. Förutom att jag vill förstå den ska jag också hitta två frågeställningar som jag ska ta med mig till seminariet. Men om jag inte förstår vad jag läser så kanske det dyker upp massa frågeställningar? Man kan ju alltid hoppas. :)

Miss Li var på nyhetsmorgon idag. Vilken häftig röst hon har....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0