Snart semester!

Jag lever även om uppdateringen är dålig. Har jobbat måndag-tisdag. I tisdags var vi ut och firade kocken som fyllde 23 år igår. Blev väldigt sent så igår var dagen lite upp och ner. Trevligt hade vi iallafall och jag blev bjuden på riktig champagne. Det är inte varje dag man blir det.... :)
Igår var jag ledig och idag jobbar jag igen. Jobbar nu torsdag-lördag. På lördag har vi pubafton på jobbet så då blir det också sent. Sen åker vi mot Umeå på söndag där vi stannar över natten för att packa ihop lite saker. Ska säga upp lägenheten där till hösten. Sen tidigt på måndagmorgon går färjan över till Vasa och jag har semester i 2 veckor!!!! En vecka spenderas i Vasa med besök hos släkt och vänner och så ska vi gå på bröllop. Sen åker vi till Söderhamn för att delta i O-ringen. Ska t.o.m försöka få Daniel att springa. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för senast och välkomna på besök när ni kommer över påtten! :)

2011-07-15 @ 06:54:25
Postat av: Linda

Tack själv och vi kommer gärna på en visit. :) Ses snart!

2011-07-17 @ 01:56:13
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0