SEMESTER!

Har avslutat sista jobb-dagen. Nu har jag SEMESTER!!!
Ikväll hade vi pub-afton på jobbet. Tyckte det gick ganska smidigt. Mindre bråk och gnäll än vanligt trots mycke folk. Förstår dock inte varför folk ska köpa en massa 5 minuter innan stängningsdags. Bra pengar för oss men man går å plockar många odruckna flaskor (öl/cider) kan jag tala om. Slöseri med pengar kan jag tycka.... :) (och synd å hälla ut...) ;)

Daniel är ute å dricker öl med vännerna så får se om det slutar med att jag får köra imorgon. ;) Själv sitter jag å lyssnar på lite Nightwish och vilar fötterna. Imorgon bär det iallafall av till Umeå där jag ska försöka packa ihop mitt liv. Sen är vi bjudna på middag till fina Linnéa och hennes Mats på kvällen. Men det får bli en tidig kväll för på måndag morgon klockan 8 går båten från Holmsund.

FINLAND nu kommer vi!! Home sweet home. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0