Gatufesten: Torsdag-Lördag

Har jobbat, jobbat och jobbat... I torsdags hade vi allsång och det var jättemycke folk. Så innan jag var inne i stan var klockan jättemycke. Men vi gick ut ändå. Gick till en förfest och mötte upp Daniel med kompisar. Fick en skvätt vin och sen fortsatte vi ner på stan. Drack ett glas vin på Svenssons uteservering. Daniel började bråka med bordsgrannen som inte blev så glad när han kallade honom för junior. Han var faktiskt -87a. :)
Sen fortsatte vi till öltältena innan vi gick hem för kvällen. På fredag hade vi räkfrossa på jobbet och återigen blev det en sen kväll innan jag kom ner på stan. Denna gång gick jag och Daniel ensamma ner på stan och tittade på Håkan Hällström (2 låtar), Sahara Hotnights (2 låtar) och Timbuktu innan det blev hemgång. I lördags var de mycke folk på jobbet. Eller egentligen har det varit det alla dagar. Blev en sen kväll igen. När jag kom in till stan mötte jag upp Daniel å hans vänner vid en förfest. Där hade de hållit på ett bra tag. ;) De hade till och med hyrt in en egen Dj. När de gick till Svensson ville inte jag följa med så vi gick till ett öltält istället och väntade på att kapten röd skulle spela. Han var riktigt bra!!
Igår söndag var det otroligt mycke på jobbet och efter en 5 dagars med lite sömn var man ganska sliten. Värmen gjorde ju inte saken bättre och jag tror på allvar att hjärnan la ner verksamheten ett tag. Jag tror dock gästerna tyckte synd om oss eller nånting för vi fick mycke dricks. :)

Idag skulle jag egentligen vara ledig men en tjej ville byta pga av nån kris hemma så lovade att jobba halva dagen för henne. Nu ska jag ner på stan och uträtta lite ärenden. Sen jobbar jag alla dagar innan vi åker till Finland. Snart semester!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0