Uppdatering: tentaresultat m.m.!

Jag hade kollat fel på tentakoderna. Eller inte kollat fel heller utan kommit ihåg fel! I framtiden måste jag bli bättre på att skriva upp koden så att sånahär misstag inte sker. Som tur var hade jag klarat mig iallafall. Skulle ha varit lite surt att gå från VG (som jag trodde var rätt kod) till U. Jag fick G på tentan. Jag hade 75% rätt och var därmed ganska nära VG gränsen. För att få VG är man tvungen att ha 80% rätt. Så det var lite synd, speciellt eftersom tentan var den enda examinationen som var betygsgrundande. Men jag är ganska nöjd ändå. Speciellt med tanke på hur lite jag hade förberett mig. Okej, jag pluggade rätt mycket veckan innan, men det hjälper inte. Skulle ha behövt vara bättre på att plugga längs kursens gång. Jag skrattade lite åt vissa av mina svar. Det syns att jag jag inte var riktigt klar i huvudet när jag skrev tentan. Förkylningen satte säkert sina spår, speciellt i logiskt tänkande. =)

Redovisningen av projektarbetet gick helt okej och nu är jag klar med denna termin! Vi ska få tillbaka projektarbetet och eventuellt göra några små ändringar ännu innan vi ska träffa vår idrottare och lämna över arbetet till honom. Förhoppningsvis kommer han att ha nytta av det!

Jag har också skickat in arbetet i kursen kost vid graviditet och amning. Känns skönt att ha en skolfri helg! Jag tänkte ta en promenad i kylan (vi har över -20 grader) och gå en sväng till sjukhuset för att kolla upp var salarna ligger som vi ska ha föreläsningar i denna termin. Dessutom ska jag på examenskaffe och så måste jag ta tag i städningen. Har haft så mycket med skola och allt dessa dagar så har inte ens hunnit (läs: orkat) packa upp väskan. Lite duktiga var vi igår iallafall när vi tvättade några maskiner.

Är ensam hemma idag också. Systeryster har träningsläger i helgen tillsammans med OUC (universitetet tror jag) och Umeå OK. Hon åkte iväg imorse, första passet var skidåkning. Brr....

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Linda! Vad kul att du köpte allt om mat! :-) Och tack för examensgrattiset! Det känns skönt att vara klar. Jag håller på att söka jobb nu, och ska antagligen läsa några kurser under våren om jag inte får något jobb.. Hoppas det går bra för dig med pluggandet! :-)

2011-01-16 @ 11:11:15
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0