Packat och klart!

Nu drar jag... Ska hämta bilen och åka in till stan först. Måste åka via gymmet och hämta ett travel-pass så att jag ska kunna träna på Iksu utan att behöva skaffa ett nytt träningskort. Smart va! :) Det enda som är tråkigt är att jag inte kan internetboka när jag har travel-pass, vad jag vet om iallafall. Är det någon annan som vet något annat så hör gärna av er!

Daniel har dragit till jobbet men jag ska åka och hämta honom efter stadstrippen så ska han skjutsa mig till tåget. Har så otroligt mycket väskor så vet inte hur jag ska ta mig framåt.
Syster, jag ringer dig under resan så tänkte jag be dig komma och möta mig vid NUS och ta bussen hem med mig för jag behöver bärhjälp. =) Okej?

Tjingeling allihopa, see you in Umea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0