Kärlekspasta på alla hjärtans dag.

Idag är det allahjärtans dag. Jag och Daniel "firade" i helgen. Vårt firande bestod av lyckan av att få umgås tillsammans. Han hade köpt en liten present till mig, några vackra stenar med kärleksbudskap på. Jag har också köpt en present som jag har skickat till honom på posten... :)

 

Idag firar jag inte så mycket. Har varit på skolan hela dagen och pluggat. Har precis kommit hem, ska värma en lunchlåda som jag har plockat ur frysen och sen ska jag knalla iväg igen i kylan och så ska jag och M ha lite filmkväll.

Men om jag hade Daniel här nu så skulle jag göra denna rätt; Kärlekspasta! Receptet kommer du till om du klickar på rättens namn. :)



Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken god pastarätt! :)

2011-02-14 @ 17:10:50
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0