Inläsning

Jag är så trött trots att jag har sovit både länge och bra. Men litteraturen jag håller på och läser just nu får mina ögon att vilja stänga sig. Det är otroligt intressant att läsa om vissa diagnoser men sättet det skrivs på måste vara orsaken till min trötthet. För jag tycker ju inte att det var lika tråkigt att höra samma sak på föreläsningen.

Det känns som att Daniel är på bättringsvägen iallafall. Han har jobbat alla dagar nu i veckan och jag tror att mitt sällskap har fått honom att piggna till. I tisdags när jag åkte ner så hade han sovit hela dagen. Han somnade när han kom hem från jobbet vid tre-tiden och han sov när jag anlände vid halv 11 på kvällen. Sen sov han ändå hela natten!!

Igår fick han också vila på kvällen eftersom jag var bjuden på tjejmiddag. Det var så himla roligt. Vid vissa tillfällen skrattade vi så att vi grät flera av oss. =) Och god mat blev vi bjudna på. Sparrissoppa med vitvin och grädde och quesadillas med grillad kyckling och mozzarella. Mums!!

Nej nu måste jag fortsätta läsa om funktionella och organiska magtarmsjukdomar....

Kommentarer
Postat av: sabsa

man tillfrisknar ju nog fortare om man får lite mat också och du e väl en sån hönsmamma som matar om man int själv äter? ;)

2011-02-17 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0