Förlåt.

Usch.. jag känner mig så dålig för att jag inte har uppdaterat på evigheter. Egentligen vet jag inte om jag skulle behöva känna skuld för bloggen är ju inte ett jobb som för många andra. Men jag får ändå dåligt samvete när jag ser att ganska många går in och läser dagligen trots min dåliga uppdatering. Ni är så snälla. :)

Nu är det alldeles för sent för att jag ska kunna producera nån bra uppdatering men förhoppningsvis kan jag hitta lite tid imorgon. :) Jag har iallafall haft en superstressig vecka i skolan med massa föreläsningar, grupparbeten och kostsamtal. Allt har gått bra dock och idag har jag haft en riktig slöardag. Jag har legat och slöat i soffan hela dagen och sett några filmer, lite vinterstudio m.m och så har jag haft ostbågsfrosseri nu på kvällen tillsammans med M. Vi såg melodifestivalen och filmen: "En shopaholics bekännelser". Mina 3 favoritlåtar tog sig vidare och filmen var okej. Ungefär i samma klass som hela min lördag. =)

Nu ska jag vänta hem syster (hon har jobbat på NH ikväll) och gå å lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0