Förberedelserna

Nu har förberedelserna inför kvällens glöggmingelparty börjat. Har redan blandat ihop en chokladsmet till chokladtryfflarna med glöggsmak som jag tänkte göra. Näst på tur är att koka ägg. ;)
Var igår och la lappar i grannarnas brevlådor. Har glömt att berätta att en av våra grannar kom och klagade på oss häromdagen. Tydligen skrattar vi för mycket lite för sent på kvällen. Jaja, synd att man inte får ha roligt. Men nu har jag förvarnat om att vi ska ha väldigt roligt ikväll och att de får komma och knacka på och säga att vi ska dämpa oss om det blir olidligt för dom! =)

Nej, nu tillbaka till köket! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej!



Jag måste bara lämna en kommentar. Jag har en blogg som heter Claire´s gott och blandat :D Jag snubblade in här på din blogg då jag googlade omkring :)

2011-12-03 @ 03:50:24
URL: http://clairesgottochblandat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0