EXAMEN!

Kan numera titulera mig som Dietist. Om några veckor, när jag har fått ut examensbeviset, ansökt om legitimation och fått den beviljad, kan jag kalla mig för legitimerad Dietist. Helt otroligt. Efter 5½ år av studier inom lite olika områden inom kost och hälsa. Och ännu är jag inte klar med studierna. Håller ju på med mina två distanskurser som går över jul och nyår. Men tänkte ta lite jullov. Ända till den 4e januari faktiskt. Det tycker jag att jag förtjänar.

Är helt slut efter dessa två seminariedagar som har avslutat dietistutbildningen. Det har varit många givande diskussioner och så avslutade vi med gofika med lärarkåren. Det var trevligt. Sen ikväll har vi firat med klassen på Invito med trerätters-middag och vin. Maten var okej, god men kanske inte värt pengarna. Dock gjorde sällskapet och stämningen kvällen till en minnesvärd stund och jag ångrar inte att jag gick! =)

Nu ska jag sova och imorgon ska jag handla lite julklappar och fundera på om jag ska åka till Sundsvall imorgon kväll eller på torsdag morgon. Svåra beslut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0