I´ve got the moves, like Jagger.

Är bra sliten nu. Orkar knappt hålla upp ögonen längre. Ska alldeles strax vila lite middag. Igår gjorde jag min sista arbetsdag på sommarjobbet. Blev en relativt lugn men lång dag på hela 14,5 timmar. Kvällen var ju kanske inte lugn i.o.m att vi hade pubafton med live-musik och ölgäster. Efter jobbet fick jag skjuts in till stan och sen tog jag nattbussen från Sundsvall mot Umeå. Hemma var jag vid halv 2-tiden och bussen gick halv 3. På bussen hade jag svårt att sova ordentligt men slumrade iallafall i 2-3 timmar. Väl framme blev jag upplockad av Pappa och Sabina. Vi åkte och käkade frukost i S´s nya lägenhet. Jättefin är den! Sen satte vi igång. Vi tänkte börja med att åka och köpa flyttlådor så vi skulle ha nåt att packa det sista i men när vi nästan var framme vid affären kom vi på att dom inte öppnar förrän klockan 8. Snopet vände vi tillbaka och började städa i lägenheten i väntan på att ica skulle öppna. Vi tömde nästan lägenheten och nu ekar det här inne. Sparade iallafall datorn och nätverkskabel så jag skulle ha lite tidsfördriv. Så nu är klockan 1 och jag har redan gjort ett riktigt dagsverke.

Denna låt får bli min städlåt idag. Gick väldigt lätt när den spelades på radion.



Nu middagslur. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0